قول بزرگ

نمی ذارم به این راحتی از دستم در بری!!!!!!!!!! می بینی حالا!!!می گن گدایی عشق و نکن!!نمی شه ، می خوامت، خیلی زیاد ، خوب  می خوامت ،اون جوری نگام نکن!!!! چی می شد که همیشه مهربون بمونی!یه دفه قاطی نکنی! بهم بگی که می خوای منو!!! اون روز منم می گفتم که چقد عاشقتم!!!! واقعاً عاشقتم!!!می دونی یه اخلاق گند داری یه روز خوبی دو روز بعدش بد می شی!!!بی  احساس می شی!! یا شاید این جور نشون می دی!! خیلی خوب می شد اگه به اعماق قلبت نفوذ می کردم!می فهمیدم دردت چیه!چرا نمی گی به من!! چرا این کارا رو هم با خودت هم با من می کنی!!!! هر وقت صمیمی می شی بعد می زنی زیر همه چی!! من می گم دیگه کاری باهاش ندارم بعد یه دفه اون مهربونه می اد به سراغم!بعد دوباره عاشقت می شم! تو هم می شی! بعد ه 2 روز روز از نو ،روزی از نو.نمی دونم این وضع تا کی ادامه خواهد داشت. به خدا دیگه طاقت ندارم!!اصلاً تا ابد که نمی شه این جور باشه، بلاخره باید یه روزی یه چیزی بشه ،مگه نه!! یه کاری می کنم آخرش بیای پیش خود خود خودم!این و قول می دم هم به خودم هم به خودت! حالا می بینی! من اگه بخوام یه کاری و بکنم حتماً موفق می شم!این و قول میدم هم به خودم هم به خودت!! پس تا اون روز محبوب من مراقب خودت باش!!

جمعه

سلام! دلم خیلی گرفته! خیلی!خیلی!خیلی! یه عالمه! اول یه چیزی بگم قبل از اینکه بگم چرا دلم گرفته.یادته تو چند تا پست قبلی در مورد هلال ماه نوشته یودم. به نظر خودم اون اتفاقی که منتظرش بودم افتاد!یه جورایی همه چی درست شده بود!فک کنم بعده  اون تو این چند روزه خودم خودمو چشم زدم!!!! P: و اما امروز=====>ولش کن حوصلشو ندارم بگم.شاید یه روز ه دیگه!

بدم می اد

بدم می اد وقتی اس ام اس می زنی نمی جوابن!!

بدم می اد وقتی یه چیز می افته تو فکرت به هیچ وجهم بیرون نمی آد!

بدم می اد وقتی نمی تونی حرف دلتو بزنی!!

بدم می اد وقتی  واست کلاس می ذاران!

بدم می اد وقتی نمی تونن حرف دلشونو رک بزنن!

بدم می اد چشم می زنن!

بدم می اد .....