چت شده باز؟

دوباره امروز ناراحتم، خیلی زیاد؛ چرا دوباره خل شدی؟ ببین مگه من چه مشکلی دارم؟ آخه مگه چی می شه یدفعه می زنی بالا؟ اون از پنج شنبه، اینم از امروز. خستم خیلی خستم، اصلا دیگه انرژی سال های پیشو ندارم، آخه وقتی همه چی خوبه، حتی می تونم بگم عالیه،یه دفعه چه مرگت می شه، عصبانی ام، از تو از خودم، می گن تقصیر خودمه، من باید با تحکم برخورد کنم ،آخه مگه می شه؟ باور کن خسته شدم، وقتی همه چی در حدی عالی پیش می ره که تو داری برای آینده، برای خودمون، برای زندگی مون، برای خونمون تصمیم می گیری،بعد چرا باید یدفعه بزنی زیرش؟ چرا باید از اصطلاح Friend استفاده بکنی، باور کن دیگه حالم داره بهم می خوره، خستم خیلی خسته، دلم فقط آغوش گرمتو می خواد به دور از این حرفها، به دور از این رفتارها، یادته یه بارم اینجور شده بودی، من مطمئن بودم که بر می گردی، الانم مطمئنم، فقط می ترسم، خیلی زیاد، آخه تو چته لامصب؛ بگو به من، عشقم با من اینجوری نکن، خدا کمکم کن،