می دونی خیلی بدی؟ خیلی خیلی خیلی. خیلی منو اذیت کردی، نمی دونم چکار بدی من در حق کسی انجام دادم که خدا اینجوری داره به من عذاب می ده! واقعا نمی دونم! همه اونایی که خیلی هم ادمای بد و دورویی بودن دارن به خوبی و خوشی زندگی می کنن فقط به من که می رسه آقا خواب می بینه! می دونی چیه حالم از خرافات بهم می خوره! از روز اول دوستی تو با من هر کاری کردم و هر حرفی زدم  تو یه خواب در موردش دیدی! حالا که اینجوریه ای خدا دوباره کاری کن یه خواب ببینه، بفهمه که من چی می کشم! دیروز یه شاخه درخت دیدم یادت افتادم، خیلی مهربونی فقط نمی دونم چرا به من که می رسه دیوونه می شی ! ولی امیدوارم یه روز ورق به نفع من بر می گرده ، منتظر اون روز هستم! امیدوار نیستم ، مطمئنم! الان هم خیلی ناراحتم ! 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد