خسته

دیگه خسته شدم! اه! می خوام یه جور بشه! همه چیز عوض بشه! بدم می آد از این بازی ی که تازه شروع کردی!!!! واقعا خسته شدم! از همه چیز و همه کس! یه خورده هم ازت بدم اومده! بیا/بیا/بیا/

نذار همه چی اینجوری بمونه!!!!! اصلا مگه من چه هیزم تری بهت فروختم که داری اینجوری جوابمو می دی! فعلا که تا حد مرگ ناراحتم!از دست خودم!از دست تو! از دست همه! هر کی یه حرفی می زنه تندی عصبی می شم. بعدشم می زنم زیر گریه! یعنی فکر می کنی چه مرگمه؟؟ می دونی کارات مسخره بازی ه! یه جور بچه بازی! اه اه اه .بذار کنار فلسفه بافی هاتو! خودت خوب می دونی ، که چطوری به من احتیاج داری!پس داری چی رو ثابت می کنی؟ باشه قبول ! منم بهت وابسته!!! خیلی خیلی خیلی می خوامت!!!! خوب بیا دیگه! این کارو با من نکن!!

نمی دونم چی بگم!!! یه خورده کوچولو حال ندارم!!! 1 سال گذشت!!! 1 سال از خیلی چیز ها گذشت!!1

جمعه شبا یه جوریه!!دل آدم می گیره! اومدم بگم .......... نگم بهتره!